Alle combinaties van vragenlijsten worden zorgvuldig op voorhand getest om problemen (o.a. tonen van figuren) op te sporen. Hierdoor weten we met 100% zekerheid dat de afbeeldingen/tekeningen/hulpmiddelen correct op de server staan. In uitzonderlijke gevallen kan het toch voorkomen dat bij een leerling niet alle afbeeldingen/hulpmiddelen worden getoond. Dit is zeker geen probleem van het formulier op zich. Mogelijke oorzaken zijn:

  • webpagina niet volledig geladen als gevolg van overbelasting van het (school)netwerk,
  • configuratie van de pc, JavaScript moet ingeschakeld (enabled) zijn.


Bij ontbrekende figuren (te herkennen aan lege kader met rood kruisje) volstaat het om de pagina te vernieuwen (refresh). Daarom is het best dat elke deelnemer door zijn vragenlijst scrolt alvorens te starten met vragen te beantwoorden, want bij een refresh worden alle ingegeven antwoorden gewist. 

Een andere mogelijkheid is met de muis op de tekening gaan staan en dan klikken op de rechter muisknop. Kies "Afbeelding openen in nieuw tabblad".

Het inschakelen (enable) van JavaScript moet in de browser gebeuren. Zie hiervoor bij "Wat zijn de vereisten van de PC's?"